torsdag 13 oktober 2011

The lazy song

Jag lyssnar på radion, och hör en ny låt. Tror jag.
Så träffade idag!! Tydligen Bruno Mars - The Lazy Song

"Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything"


Så känner jag idag. Har vaknat på fel sida idag, och vill INGENTING idag.
Har dock handledning i psykologi idag.. Bingo. Är inte ett dugg pepp på det. Jag vill som sagt bara ligga i sängen och inte göra ett gram. Uäääääääääääh!

Jag ligger i sängen och suckar högljutt. Vill spola fram tiden en vecka och vakna med ny energi.
Jag har försökt att pigga upp mig med en promenad i solskenet, och musik. Men icke.. Lönlöst.

1 kommentar:

anniz sa...

Jag vill också ligga nerbäddad och bara ta det lugnt. Synd att även inte hundar går på låda. Haha