måndag 5 december 2011

Wow

Äntligen sitter Micki vid datorn!
Tänka sig, jag har inte rört en dator sedan senaste inlägget. Det var för tre dagar sen!
Jag har glömt bort datorn. Glömt blogg och rubbet. Men nu är fröken här igen.


Jag har fått nya intressen. Sova, oroa sig och tända lampor. 
Sitta vid datorn, se på film, motionera, umgås med massa vänner och vara hurtig och på G, är ett minne blott.
Eller ja, inte är det så farligt, för jag har vart riktigt social i helgen, men det känns som så. Segmuppen Micki.

I fredags kom Becka hit på kvällen.
Världens skarpaste bild.

I lördags var Sam och jag på julmarknad i Tidaholm, och därefter hade vi spelfnatt med K och T.
Sedan lite spontant efter allt spelande, så blev det bio! Breaking dawn part 1. Jag tänkte inte se den.. Men sen så hade jag ju en biocheck, och såna filmer skall ju ses på bio. Haha jösses..  Det var inte världens bästa film, men oj vad jag grät! Jag var nog den mest rörda människan i hela salongen. ;D
Lyckligast på hela marknaden. Glögg och pepparkaka!

Sedan igår var vi hemma hos familjen och käkade hemmagjorda köttbullar, och for iväg till Falköping och visade far vårt hus. Det blir nog bra i huset. Det har potential. En del att göra, men det är nästan bara saker som vi vill göra, ingenting som måste göras.

Oj, jag har varit riktigt social i helgen! Jag kanske inte alls är asocial som jag skrev ovan..
Himla bra med bloggar, då får man ju se sin vardag med andra ögon. Suveränt!

Inga kommentarer: