måndag 1 november 2010

Valpögon frågetecken?

Flyttflyttflytt. Inget vidare flyt dock.

Hjälper H att flytta nu. Han har inte mycket kvar här hemma längre. En fåtölj, 2 hyllor och småsaker och kläder. Sen är han ute ur huset..
Blir skönt när allt är färdigt så man kan landa lite. Nu är man mitt i röran. Men det ordnar snart upp sig tror jag.

Jag köpte faktiskt en billig kompaktkamera idag som gick att filma i HD. Men frågan är om inte kvalitén på den är sämre än H:s ännu billigare kamera.. Tur att det är öppet köp för jag var inte nöjd. Vore inte filen så grymt stor (testfilmning) så hade jag lagt upp den men den är dessutom så.. ja. Inget värde direkt. Ljudet hördes knappt och så. Trist.

Kan meddela att jag lämnat in min bärbara pajade hårddisk nu på onoff. Den med alla fina bilder i som jag förlorade.. Jag tänkte att jag skulle försöka få en ny istället för att rädda bilderna men garantin hade tydligen gått ut? Fast denne gullige kille bråkade med ett gäng på telefonen så han fixade en ny till mig! :D Gulligt eller vad?
Han fick ta mitt telefonnr eftersom han inte fick vad han ville av de han bråkade med först så han ringde och meddelade den goda nyheten sen nu ikväll. Han sa att han tyckte så synd om mig. Haha. Såg jag ut som en valp? Jag visste inte ens att garantin gått ut förrän han fixat det! Så jag borde sett neutral ut? Äh, jag är väl bara så snygg.
*försöker intala mig att jag tycker att jag är vrålsnygg*

Nu blir det mer packning.. Man blir ju packad på det här viset.

3 kommentarer:

sabina sa...

Det är bra att vara snygg :)

Morwen sa...

Klart att det var för att du är snygg! Nu går ju han runt och tänker "halva inne..."

Simply Gwen sa...

morwen. hahaha precis!