torsdag 28 oktober 2010

Nystart

God morgon allihopa.

Idag är det kallt. Jag sitter här i vardagsrummet och huttrar.
Jag byter dygnsrytm nu när det är kallt på morgonen och solen inte strålar in med sitt goda humör. Fy!
Ett under att jag redan är uppe.

Ska försöka växla om till denna bloggen sakta men säkert. Känns ovant, precis som mitt liv just nu.
Han flyttar när som helst och jag blir då kvar här hemma ensam med katterna.
Känns bra, men ovant. Skrämmande.
Ett nytt liv.

Jag drömde inatt på tal om inget att jag var och julshoppade på Ullared inatt.
Såg inte alls ut som det skulle, och jag virrade bort mig bland parfymen och målarpenslarna. Ja det var lite rörigt. Glömde nästan väskan i en annans kundvagn också. Virrigt värre. Ensam var jag också. Tur att det bara var en dröm.


Drömde ni nåt inatt?

Zelda vilar bredvid mig.

6 kommentarer:

CJ sa...

Åh vad Zelda är söt! SÅ LIK min kisse! :)

Simply Gwen sa...

jaså cj, vad kul :D Ja visst är hon!

Morwen sa...

Gosekatt! (Katter ÄR bäst!)

Jag drömde något om monster.
Återkommande ämne. Dumma drömfångare som inte gör sitt jobb!

sabina sa...

jag drömde om 1000 olika män känns det som. du var med delvis

Mikaela H B sa...

morwen, HAHAHAHA monster. Skicka hit några! Mina drömmar är tråkiga.

sabina, wow! Tur att jag var med ;)

Morwen sa...

Hade hellre drömt om män.. ;)