fredag 29 oktober 2010

Smink i stora hink!


Tösabiten (jag) har faktiskt gjort något som kan chockera många av mina nära och kära.
Sminkhandlandet fortsätter!! Detta är det nya inköpet. 100 kr med frakt på Ebay för detta kalaset.
Ni undrar varför jag börjat såhär? Jo, till snygg sminkning på photo shoots såklart!

Jag är så glad, för nu VET jag vad jag VILL göra. Detta är det jag ska satsa på. Jag älskar fotografering!
Jag älskar fotandet, modellandet, ja allt! Min grej helt enkelt.

Om någon skulle undra vad jag önskar mig till jul, eid eller min födelsedag så är det rekvisita. ;) *vinkvink*

3 kommentarer:

Morwen sa...

Sv:
Tackar! :)

Fotas?? Ja, kanske det. :) Men jag är precis likadan som de flesta tjejer och kommer många gånger utbrista "usch, jag ser tjock ut!".
Bara förvarnar :D
Nä, men det vore kul. :)

sabina sa...

underbart att du vet vad du älskar :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.