fredag 29 oktober 2010

Som en prinsessa

Jag sov första natten i min "nya" säng inatt. Jag och katterna.
Det kändes lite speciellt med en helt ny sängvy men det var riktigt skönt. Det enda var kanske att man såg in till Fam Js ena sovrum.. De har en rosa lampa tänd dygnet runt. Fast det gjorde inte så mycket.
I övrigt sov jag faktiskt som en prinsessa!
Jag vaknade 7.30 första gången! Rätt utvilad och go´. Jag drog mig dock till 08.30 eller så. Men det tyckte jag att jag förtjänade.

För er som inte vet det så hade jag nästan vänt på dygnet så jag sov till 9.30 vissa morgnar! Jag som brukar gå upp 8 var eviga morgon. Skönt med lite ändring. Men på Söndag går jag upp kl 7 eller så! Ja då börjar Vintertiden! Tänkt på det?

Vad jag babblar om tråkiga saker. Men jag måste väl göra det för att ni ska veta när jag skriver om roliga?

Sant så sant.

Adios!

1 kommentar:

sabina sa...

dina blogginlägg är alltid roliga