torsdag 28 juli 2011

En bra dag i Juli

Igår var en bra dag! Från början till slut.

Först sken solen! Jag blev så lycklig att jag tvingade med Sam till simsjön, trots ynka 20-22 grader.
Doppet blev kortvarigt, eftersom vattnet var så ogrekiskt kallt. Fast ju fler dopp ute i naturen nu i sommar, desto bättre.


Sedan blev jag tant och gjorde egen saft och vinbärsgelé! Haha.. Ja, tjugotreårig tant, det är jag det. Någon ska vara det också. Fast mamma fick vara med och leka också. Vilket nog inte en tants mor skulle fått. Resultatet på saften och gelén blev finemang och nu har jag av de varorna för en hel livstid.

Jag är alltid lika attraktiv på kort

Som om detta kalasandet inte räckte så blev det bio på kvällen!
Samslam, jag, Bettis med pojkvän såg Harry potter. Sista filmen. Nu är allt avklarat!
Vi såg filmen i 3D. Häftigt det där. Jag måste nog se en skräckfilm i 3D någon gång. Det vore coolt!

(Här skulle det vara en attraktiv bild men något säger mig att bilden inte vore acceptabel i bloggen. Ni får fantisera istället.)

Inga kommentarer: