torsdag 21 juli 2011

Lolisostota

Vad blir ditt namn baklänges?
Aleakim
Har du gjort en snöängel i år?
Tror det!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Ett par månader i sträck
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja
Tycker du att sengångare är söta?
Ja
Har du någon gång testat karate?

Ja
Första sporten du gick på?
Dans som 3-4åring, sen fotboll, tennis, dans igen osv
Minimorötter eller pommes frites?
Båda!
Vad längtar du mest till just nu?
Just nu - efter en mysig höstkväll med tända ljus och nygräddat bröd.
Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag fått 22 barnbarn och barnbarnsbarn
Har du haft vattkoppor?
Ja
Vad drömde du inatt?
Minns inte!
Vilken tv-serie är bäst?
Säkert Macahan. Kult
Vad åt du senast?
Gröt
Höga eller låga strumpor?
Allt på en gång!
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Våld
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Har inga just nu! Skall bädda.
Bikini eller baddräkt?
Kjoldräkt.. Vad de nu heter.
Snyggaste läraren?
Samsislamsi!
Är du mörkrädd?
Nej
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Nej, jag har inte haft råd.
Riktig gran eller plastgran?
Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt
Godaste drickan till frukosten?
Färskpressad apelsinjuice
Vill du bli president?
Jag ska bli diktator!
Har du spelat tjej i en teater?
Japp
Duscha eller bada?
Duscha
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja.
Hur tar du dig till jobbet?
Jag drömmer mig dit.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Säkert.
Sjunger du på toa?
Händer nog
Vilken färg har din jacka?
Svart, rödrutig, jeansblått.. Beror på vilken vi talar om.
Använder du långkallingar?
Aldrig. Förutom på gymmet en gång i brist på annat.. Dösnyggt.
Är du höjdrädd?
Blir bara värre och värre på den fronten.
Vilket land vill du åka till?
USA
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Säkert nåt jag själv gjorde. Jag är så rolig.
Vad ska du göra NU?
Ladda upp bilder för framkallning.

1 kommentar:

sabina sa...

Vill också skratta åt dig :D