tisdag 27 september 2011

9-4 till Skövde!

Vi var tidiga. Sedan var nästan hela arenan full!

Precis som jag skrev i söndags, så förlorade Grästorp stort. Kan inte vara lätt att spela ishockey i en ort utan is. 9-4 till Skövde som sagt. En match i min smak! Det ska hända mycket. Det är nog därför som jag uppskattar handboll. Och för att en gammal vikarie är handbollsproffs såklart..

Att gå på ishockey var lite skoj. Speciellt bra var musiken, de söta knattarna som fick spela lite i pausen, och introt på själva matchen. Då släckte de ner och spänningen i luften var underbar!
Jo, jag kan nog gå på fler matcher om det behövs. Fast.. inte betala 90 spänn för det som man får göra i vanliga fall. Denna gång var det gratis! :D

Gratis är gott. Likaså mammas rödbetssoppa som jag åt till frukost. Lite mäktig såhär tidigt, men jag överlevde.

Inga kommentarer: