onsdag 14 september 2011

Svärmor hit och dit

Hello everyone!

Idag har jag ätit ägg, diskat och startat en maskin med tvätt! Antecknar ni?

När som helst ska R komma hit och hämta sin väska som han aldrig fick på flygplatsen, på väg hem från Egypten. De kom hit med den sen igår kväll. Där i finns teckningar till mig från barnen (!), och en present till mig från min gamla svärmor. Åh, vad jag älskar den kvinnan. En av de finaste kvinnorna jag någonsin mött.

Sen efter presentutdelningen ska jag till komvux!!! Wiie. Ja, jag ska eventuellt börja plugga!
Vård och omsorg. Ska bli superspännande. Har redan börjat bläddra i några böcker som jag fått låna av min nuvarande svärmor. (Mina svärmödrar är bäst)
Medicinsk grundkurs som jag kollat i en hel del, verkar otroligt intressant! Den kursen är först i termin två, men jag ska se om jag kanske kan få börja med den ändå. Det är sånt vi ska kolla upp idag.
Ska bli spännande!!!

Önska mig lycka till! :)

2 kommentarer: