torsdag 24 februari 2011

Farfar dödade..

Klockan är tidig, Micki Mus är idelig. Yeah! Jag lyckades få till ett rim såhär på morgonkvisten! :D
Ta bort dörrlisten.. Ser ni vad jag rimmar bra?

Hå hå ja ja. Torsdag idag tror jag? Detta innebär - fredag imorgon! Vilket i sin tur innebär lördag dagen efter osv. Ja ni förstår eller hur? Lördag, söndag, tisdag, onsdag osv.  Går i ett!
Som ett cykelhjul utan punka ungefär.

Idag kommer mitt vardagsrum bli ett annat vardagsrum än det innan var! Ta gärna påtår!
Fanken.. den rimmande ju inte.. Men vi kan låtsas?

Jag har en ypperligt bra låt i huvudet idag. "Å farfar han dödande hela halva världen.."
Mm, jag vet! Kanonbra! Skrev den som 11åring ungefär. Sitter som berget i mitt huvud. Klämkäck låt!

PS, Lägg märke till tiden! DS

3 kommentarer:

sabina sa...

vilken farfar du har :o

Sam sa...

Åhhh, vad tidigt du var uppe idag! Duktigt! Jaha, och vart tog måndag vägen? Åhhhh! Måndag försvann! Måndag, måndag kom tillbaks. Annars fattas det en dag. Måndag, måndag kom tillbaks. Tack ska du ha!

Sam sa...

Vill höra farfarslåten!