torsdag 24 februari 2011

Bland frukt och solsken

Karin och jag på promenad
 
Skuggor!
Två clementiner och en banan
Fruktgubbe

Jaaaaa. Men dåså, då börjar ni förstå lite grann vad som skedde igår!
Karin och jag inledde dagen med promenad i solskenet! Gick in sedan och dansade lite med wii.
Därefter mätte vi en eventuell rund brun matta.. (som ni får läsa om senare!)
Sedan när den var mätt så for Karin och jag med mor till Tibro! Eller ja, det var ju min idé och inte mors, men ni fattar! Anyways, vi får till Tibro. Storstaden Tibro. Möbelparadiset Tibro.
TIBROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Kärade ner oss i de flesta soffor, bord och kök och led kraftigt när vi inte bara kunde plocka med oss möblerna hem.. Jag såg en dunderfin stooor soffa för 7000 kr! Totally in love.. Åh..

Åkte dock därifrån utan en enda pryl, då. Men hade annat i görningen så att säga. (Haha, jag älskar mina fina suspekta uttryck) Detta görningsmedel ska ni få skåda ikväll kanske! Med god ledaranda och fysisk kondition så kommer det nog lyckas.

Adjöken för mig just nu! Sakna mig! <3

2 kommentarer:

Sabina sa...

Åh vilken underbar fruktgubbe! ät inte upp!

Sam sa...

Åh, vilken underbar "två clementiner och en banan"! Ät inte upp!