måndag 21 februari 2011

Kulörkaos

Haha alltså.


Varför verkar man så normal och vettig på alla sätt på natten när man är trött för och sedan dagen efter så tycker man att man bara var fånig? Syftar på blogginlägget innan ja.
Det var fruuuktansvärt och livrädd är verkligen rätt ord att beskriva mig på. Men nu några timmar senare tänker jag att jag bara var löjlig. Hur kan man på största allvar tycka så olika inom loppet av bara några timmar. Alltid undrat.



Jag har inrett här hemma igen och troligtvis blir det tillbaka till grönt och lila. Jag kan nämligen inte bestämma mig för vad jag ska göra!  
Rött tema är asläckert. Motiven jag trollat fram är ljuvliga. Men den röda mattan är ju hemsk! Bort med mattan? Kanske.. Fast det blir så himla kallt och kalt på golvet.. Sedan, hur snyggt är rött ihop med valnöt..?
Petroleumtemat? Grymt! Men då fattas det ju kuddfodral och grejer.. nedrans. Och vi återkommer till mattproblemet. Jag och mina mattor. Jag blir alldeles matt på det! Höhö. Fyndiga jag!
Varför jag bytte ut lila och grönt? Hm.. Nyfiken på de andra kulörerna..! *Micki Mus är jobbig!*

Att det skulle bli ett sånt här stort projekt av detta hade jag ingen aning om. Haha. Jag måste nog sluta tänka en stund så kommer nog allting gå med lätthet sen. Sov som ni förstod illa inatt, så jag får skylla på sömnbrist. Såhär svår brukar jag väl inte vara? Jag brukar ju ta det mesta med en klackspark..

Nästa projekt - Tillfällig tankeavstängning. Följ det med spänning i nästa avsnitt..

1 kommentar:

Sabina sa...

LILA!! du är inte fånig! drömmar är väldigt känslosamma.. inte konstigt att du var rädd