fredag 2 september 2011

Min favoritfilm.

Herregud, hur ska man kunna välja EN???

Jag tar sex.. Det blir ändå svårt att välja. Jag har annars typ 12 favoritfilmer hittills.. Så hälften blir bra.
  1. Gilbert Grape
  2. Skicka vidare
  3. The boys are back
  4. Martian child
  5. The notebook (jag vägrar att använda det svenska namnet på den filmen)
  6. Forrest gump
Jag vet inte riktigt vilka filmer jag faller för, om man ska förklara stuket på dom. Men drama är det ju alltihop.
Mycket Lasse Hallström gillar jag, lite Tim Burton, och sen har jag sett de flesta filmer med Drew Barrymore. Inte för att de är några rekordbra filmer, men jag gillar henne och tycker många filmer där hon är med , är "lagom bra". Såna där filmer som man kanske vill se enbart för att koppla av. Såna filmer kan också vara sköna ibland, fast det är inte favoritfilmerna.

Vad gillar ni då?

1 kommentar:

sabina sa...

har jag sett någon av de filmerna? jag har ingen koll