onsdag 9 november 2011

Förbjudna drömmar

Förbjudet borde det vara!

Vad för nåt undrar ni nu. Det är en hel del ska jag be att få meddela.

  1. Att vara såhär trött.
  2. Att herrar måste jobba över.
  3. Att jag inte kommer på fler saker här.
Ska också meddela att jag trots bristen på bloggande ibland, drömmer om bloggen! 
Inatt drömde jag att jag fick för mig att öppna frysen. Där i fanns små söta isglass-grejer. Av nån konstig anledning så fick jag för mig att det var rödvin! Jag blev mycket förvånad över hur goda de var! Jag ogillar rödvin starkt. Smakar...saker vi inte ens ska ta upp här i bloggen. Hur som helst, så var det tydligen min egna hemmagjorda blandsaft som jag hade fryst ner. Detta började jag sedan att dokumentera med kameran, och sen skulle det bloggas om hur smart jag inte är.
En helt meningslös dröm. Varför drömmer man sånt här?

När jag tänker efter, har alkoholdrömmar börjat uppstå hos mig. Igår drömde jag att min vän Karin tvingade i mig nån stark alkoholhaltig dryck med kaffesmak. Att den var god förnekar jag.

(Jag älskar att slå ihop mina små teman i en enda mening, så det blir en tjusig rubrik.)

Inga kommentarer: