torsdag 9 juni 2011

Han dog inte av smällen!


Idag var jag i stan två gånger! Först gym, sedan i stan med Anniz.
Vi var runt på alla möjliga platser. Jag fick en del uträttat! Först markerade jag revir på vuxenpsyk och sedan tog jag kontakt, som den modiga kvinnan jag är, med en gammal klasskompis!

Inne på Swedbank skedde det! Han satt där så välbekant.. Vet inte hur länge. Jag glodde och glodde.
Han skissade och skissade. Det såg så coolt ut. Män som skissar bara sådär rakt upp å ner, det gillar jag!
Sedan kunde jag inte bärga mig längre utan satte mig bredvid karln och utbrast glatt: "Hej!"
Jajemänsan, det var han. Han som jag hade gått i samma klass med i låg och mellanstadiet. Han som alltid var så himla snäll mot mig, trots att jag en gång lade krokben för honom när han sprang. Detta resulterade i att han for in i en stenvägg. Mindre snällt av mig! Jag minns det som igår.
Det var inte meningen att han faktiskt skulle fällas!
Det var mer en grej jag ville prova, för att sen ta undan benet innan han kom ända fram till det.
Attans, han var för kvick!

Hur som helst, han träffade jag idag! :D Himla roligt återseende.

3 kommentarer:

anniz sa...

hahahahahahahaha.. ska du göra dina läsaren blinda också? *dör av skratt*

Anonym sa...

vad nyfiken jag blir. Vem va det? :) Jag borde ju ha gått i samma klass som honom oxå

sabina sa...

stackars man :( att han inte sprang när han såg dig! Du och anniz är riktigt snygga :)