onsdag 29 juni 2011

Orkester!

Jag har varit i Göteborg!

Det var lite hemligt tror jag. Egentligen inte men jag har nog glömt att berätta det för eder.
Jag har shoppat! Klänningar och ..... *trumvirvlar* EN CELLO! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!
Äntligen!!! Bilder på miraklet kommer nån annan gång, och om ni är riktigt snälla, så även bilder på klänningarna. För de som skulle bry sig. Haha. Usch. Modebloggar lockar mig inte det minsta.

Som om detta kalaset inte vore nog så har jag tillgång till trummor nu! Digitalt trumset! Inte illa, sa den lilla.
Nu är det bara trumpet som fattas! Elgitarr, akustisk gitarr, Irländsk flöjt, Egyptisk trumma, munspel, barndragspel, visselpipa, keyboards, och nu även en cello och ett trumset. Kan det bli bättre?
Jag tror inte det. Får banne mig filma orkestern här hemma nån gång och lägga upp i bloggen. Hur vore det?

Nu ska jag sätta ihop trummor och spela lite Cello!
Adios, gås!