torsdag 16 juni 2011

Utrota dom för h..!!

Ibland behöver man inte vårda sitt språk och just nu är ett sådant tillfälle.

UTROTA!!!
Nu har grannjävlarna förstört min tillvaro, igen. Min trädgård. Mina katters frihet.





Hundjävlarna (eller rättare sagt, grannjävlarnas hundar) har varit i farten igen. 
Imorse såg jag grävspår, och att min disktrasa (som jag skurat staketet med) flyttat på sig.
Jag blev förbannad, men ingenting var i alla fall trasigt denna gång.

Sen nyss så gick jag ut för att trimma min gräsmatta. Allt i godan ro. Irriterad på grannarna men ändå okej.
Men.. Så börjar jag trimma.. PLASK! Jaha.. Mina båda (dyra) skor i världens största bajskorv. Hundskit. Tack. Världens största korv, dock syns det inte på bilden.


Jag ska inte säga så mycket mer, men kunde jag så skulle jag utvisa dem från kvarteret för all framtid.
Att jag aldrig kan få trivas och må gott där jag bor. Alltid är det nåt. Förut var det mer deras äckliga ungar som förstörde mitt liv. Nu har de ersatt barnskriket och det ständiga bråket (ibland är det fortfarande så men det är bättre) med hundskit! Jag bara tackar och tar emot.. Man blir så glad varje gång.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men jag blir ju förbannad snart! Gah, kan de inte hålla koll på sina hundar snart, det är ju förvisso inte hundarnas fel att de äger ett par människor som inte bryr sig - men ändå.. GAH!

sabina sa...

Vad vidrigt! Så ska det verkligen inte gå till! Måste gå att klaga någonstans!

Morwen sa...

Fan vad LÖJLIGT OFÖRSKÄMT att låta sina hundar uträtta sina behov på GRANNENS TOMT!!!!
VOODOO PÅ DEM!!