tisdag 21 juni 2011

Urladdning

Bingo. Min lapphunds laddare saknas! Spårlöst försvunnen. Dator finnes. Batteri enbart 6 procent kvar.
Halleluja. Nu går allt åt bättre tider känner jag.

Idag blev det alltså noll datorsittande, förutom nu då. Lånar mattelärarens dator. Himla bra.
Så ni inte tror att jag har avlidit liksom. Åh nej, så kul får ni inte på lääääänge. Det ska jag se till. :)

Idag har jag gymmat, och betygsatt 5 album med Beatles! 0-10. Mycket intressant. Har fått nya favoriter och upptäckt några riktigt usla låtar. Fast de är rätt få faktiskt. De fick tvåor i betyg. Några fick tior!

Nu räcker bloggandet för idag. Tror jag. Jag ska kolla på när min gräsmatta blir trimmat istället kanske. Måste se hur lärare sköter sådana sysslor. Kan bli intressant. Bör betygsättas och sättas in i deras CV. 

1 kommentar:

sabina sa...

jag har inte tagit din laddare!