onsdag 8 juni 2011

Jag - Idealisten

Jag gjorde ett personlighetstest på nätet idag.
Jag tror att det stämmer rätt bra?

Jag är idealisten. Det innebär att jag:
  • Strävar efter att tjäna mänskligheten
  • Är tankeväckande och en bra lyssnare
  • Är konflikträdd
  • Är flexibel och laidback så länge mina värderingar inte kränks
  • Är perfektionist och är dålig på att berömma mig själv
  • Är en begåvad skribent
  • Är generellt avslappnad, stödjande och fostrande i nära relationer
  • Strävar efter "win- win"-situationer
  • Är känslig och lyhörd
  • Har svårt att straffa andra
  • Tenderar att skylla allt på mig själv och lägga allt på mina egna axlar
  • Tenderar att alltid sätta sina nära på pedestaler
  • Sätter andras tillfredsställelser högre än mina egna
  • Inte är speciellt svartsjuk eller kontrollerande
  • Kommer att njuta av föräldrarollen och ta den på stort allvar
  • Blir en hängiven, flexibel och kärleksfull förälder
  • Är romantisk och lägger ner en hel del möda för att få förhållanden att fungera
  • Är mångsidig
  • Är serviceinriktad och vill göra alla nöjda
  • Är framtidsinriktad
  • Är kreativ och inspirerande
  • Ogillar rutinarbete
  • Ogillar kritik
  • Har svårt att lämna dåliga förhållanden
  • Värderar friheten att göra sin egen grej
  • Blir en bekräftande, lättsam och varm förälder

Yrken för sådana som jag:
Lärare, psykolog, musiker, författare, socialarbetare, och psykiatriker

2 kommentarer:

sabina sa...

Det innebär också att du är underbar :)

Simply Gwen sa...

åh <3<3<3<3<3