tisdag 14 juni 2011

Ringo och Ravellikväll

Jag har träffat kändisar denna helg. Eller räknas fredag som vardag även på kvällen? Tror det.
Hur som haver.

Jag var på Ringo Starr-uppträdandet på Liseberg i fredags!
Oh yes. Nu har jag sett och hört 1/4 av Beatles! Inte illa, gorilla. Musiken var bra men det var inte mycket Beatles som spelades. Det var Yellow submarine, with a little help from my friends och hm.. Give peace a chance!
Ah ja. Lite låtar kände man iaf igen.
På konserten fick jag närkontakt med ingen mindre än Thomas Ravelli!! Jajemänsan.
Han klappade om mig och tyckte att det var synd att jag inte kunde se så mycket. Han stod där i kostym och skymde min sikt. Jag fick se hans fina kala huvud på nära håll iaf!

Nä, jag såg faktiskt Ringo Starr flertalet ggr. Riktigt snygg på håll. Antagligen snyggare än på nära håll.
Jag hade gillat mer att se Paul Mccartney på nära håll. Ringo är inte lika fin.

Efter konserten var det promenixande i Göteborg ända tills tåget gick hem för sent på dygnet.
På tåget fick jag kontakt med en (antagligen) onykter 30årig man. Hela konversationen resulterade i att vi både skulle gifta oss och ha barn. Haha. Ja det var lite tokigt. Men han steg av i Vårgårda så jag slapp hålla min löften. Slutet gott allting gott.

Video på mig efter konserten kl 00.10 ungefär. Övertrött och skulle egentligen inte lägga upp videon men äh. Let´s do it anyway. 

2 kommentarer:

sabina sa...

så du r alltså förlovad!

Simply Gwen sa...

sabina, ja de är jag ju då :O

Vi bestämde att vår son skulle heta Sam. Det uppskattas nog från falköpingstrakterna <3