tisdag 25 oktober 2011

Bbzz Bbbzzz golv golv

Igår var det köket som granntanten slängde ut, idag lägger hon nytt golv. Åtminstone så slipar hon det.


Bazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz iiiiiiiiiihh kkkkkrrrrrrrrrrrrrr dddddddddddddddddddddddddddddrrrrrrrrrrzzzzzzzz iih fffffffffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrr.  Klirr plingeling. Stamp stamp.

Härliga ljud ytterligare en tidig morgon! Me love!
Men går jag upp samtidigt som henne när oljuden börjar? Icke!! Jag skall icke låta mig störas... Typ.
Jag envisas med att dra mig till halv 10 ändå. Mest i protest. Jag skall ICKE låta mig påverkas.
Det gör jag ju till högsta grad ändå.. Men vi låtsas inte om det.

Just nu kokar jag ägg, och jag har startat en maskin med vittvätt. Persiennerna är uppdragna och Sabina är på msn. Kan livet bli bättre?


Idag är det besiktningsdag! Vi får hålla alla tummar och tår vi kan idag. Seså, ni med!

Åh! Äggen är klara! Bye!

Inga kommentarer: