fredag 28 oktober 2011

Flytta till villa

Ja, nu ökar vuxenpoängen!
Sam och jag, skrev idag ett kontrakt på ett hus! 

Här är huset:


Det ser inte för vackert ut, men det kommer det att bli.
Ut med heltäckningsmattor, fixa köket och annat småpill, så kan vi nog göra vårt kommande hem till ett litet slott. Fyra rum och kök, två badrum, stora fönster, öppen spis, bastu, garage, 500 meter till en badsjö och slalombacke, 15 min promenad till Falköpings lilla centrum och till tågstationen (Jag lär vilja hem till Skövde med jämna mellanrum.) och en underbar trädgård med stenmurar, stor uteplats, äppelträd och hallonbuskar. Dessutom har vi en tjusig utsikt, då huset ligger på Mösseberg!


Vi flyttar troligtvis senast 1 Februari! :)

Jag skulle räknat ner om inte jag skulle fyllt 24 år, några dagar senare.. Gammalt!
Ska förbli 23.. Fast helst 22..

Inga kommentarer: