lördag 15 oktober 2011

Mina drömmar

Inatt drömde jag.

Först har jag tydligen sagt högt: "Men det var det som stod på nätet." Vad nu det handlade om.

Sedan drömde jag att jag spelade innebandy i en mataffär! 

Jag var också kassörska i en affär inatt. I en annan dröm. Jag visste inte hur jag skulle använda kassaapparaten men det löste sig sen tror jag. Hade dock svårt att växla en 5krona.

Sedan skulle jag fånga in kattungar. De var rätt små. 3 veckor gamla kanske?
Jag fick syn på en och jagade den genom hela trädgården! Alldeles för snabb tyckte jag..
Jaha.. Det var en gnagare! Tog viss fel djur. Det förklarar varför den var så snabb, och varför en fluga febrilt hängde efter den i farten.

Spännande drömmar jag har.

2 kommentarer:

sabina sa...

varför drömde du inte om mig? :(

anniz sa...

*inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut* *nynnar*