måndag 3 oktober 2011

Skolan och illamående

Idag har jag varit i skolan! 
Satt där och nös. Mysigt värre. Tur att jag nyser tystare än normalt. Tydligen. Ingen whiskeyröst!
Det var väl en bra introduktion, eller nåt.. Skulle jag och andra inte ha frågat vissa saker så skulle vi väl inte ha fattat så mycket. Ganska svävande förklaringar. Hade inte jag frågat om ett visst schema så hade troligtvis minst 3 (inkl. mig) inte ha skrivit på, vilket hade resulterat i att vi inte kunnat börja utbildningen?
Svårt att säga, men hur som helst så löste det sig nog.

Kom i kontakt med en gammal granne och barndomskompis. Hon skulle också börja läsa. Det var lite skoj!

I skrivande stund ligger jag i sängen, och mår illa. Jag har just ätit upp mitt livs första "Brejk." Nån godissak. Alltså, jag är inte mycket för såna sötsaker inser jag. Jag föråt mig på Twix och Mars 2004 i Egypten, och sedan dess gillar jag knappt godis. Bra med förätelse! Haha.. Snyggt ord.

Efter skolan blev det lite vila, och sedan var det veterinären med kattflickorna. Vaccination.
Gick ypperligt. Snabbt avklarat. Lucy anmälde sig t.om frivilligt då hon strök sig mot veterinären. Märklig katt.

(Bilder här, men jag orkar inte lägga in dom så ni får bara fantisera)

1 kommentar:

sabina sa...

ser en jätte fin bild på mig <3