söndag 16 oktober 2011

Månens fel!

Kära vänner och ovänner.

Igår såg jag en underbar film - Brothers. Den amerikanska varianten av "Brödre."
Jag grät från början till slut!! Herregud, jag slutade inte ens efter att filmen hade slutat. Mina föräldrar som jag såg den med, fällde inte en tår. Jag rekommenderar dock ändå filmen till de som vill snyfta/böla osv.
Åh.. Så gripande.. Och så outhärdligt hemsk!

Nu väntar jag på att maten ska lagas. Det går inte så bra. Jag glömde ta ut köttfärsen så den ska tinas först.
Jag ska göra hemmagjord pizza! Inte för att jag vet hur jag ska orka, för jag bölar nästan bara av tanken.
Jag är så grymt trött! Trots att jag sov både bättre och längre än vanligt inatt, och tog en tupplur mitt på dagen. Jag skyller på månen. 
(Jag tror inte alls att den har någon inverkan, utan tycker det bara är fåneri när folk säger att månen påverkar dom, men ändå. Det är inte fullmåne längre, så just därför.)

Alltså, jag är så trött att jag inte ens vet vad det var jag skulle blogga om. Bäst att runda av då antar jag.
Adjö!

1 kommentar:

sabina sa...

Jag har förhäxat dig. jag vill att du ska sova så du kan drömma om mig.