måndag 16 maj 2011

Åh, en djävul!

Åh herregud!!!! Jag är helt till mig!!!


Först skulle jag gjort ett inlägg om hur mysigt det är att Sverige förlorade mot finnarna i ishockeyn igår.. Trots att jag tyckte att det var hemskt synd.. Men det ignorerar vi.. 6-1 till Finland.. Skam!!!

Anyways, så skulle jag även fira med en bild på Patrik Elias. En tjeckisk ishockeyspelare som gjorde mål mot oss i Fredags. Väl? Ja, jag vet! Micki kollar ishockey! Synd och skam.
Men åter till saken. Jag skulle bara retas med en firarbild på honom då många svenskar säkert fann honom onödig under den matchen, men insåg nu när jag googlade fram en bild på karln att han spelar i DEVILS!!!!

Ja.. Devils!!! Det laget samlade jag på som en galning på, på lågstadiet! Ja, jag talar nu om hockeybilder.
Jag var nog enda tjejen som samlade på det i skolan. De doftade ljuvligt de bilderna!
Åh.. Devils.. Världens finaste kläder.

1 kommentar:

sabina sa...

du är icke klok!!!!!!!!!!!!!!!! hockey? sådant ska man undvika