tisdag 3 maj 2011

Snöstorm i södra Sverige!

Ser ni vad vädergudarna ställer till med???



De tar sig alldeles för stor makt! Jag blir upprörd.
Detta är min trädgård! Hur kan de med att bara förstöra sådär? Skräpa ner mitt i min lilla oas. Näe, vet hut!
Hade det varit jag som var vädergud så hade vi haft 20 grader och strålande sol!
Förvisso har vi sol i skrivande stund men att det stannar kan vi inte lita på. Det är en osäker plats vi lever på.
En osäker värld. En osäker tid. Jag ska nog hoppa in i min tidsmaskin och skutta iväg till 1700talets Amerika.
Då var det minsann 20 grader och sol dagarna i ända!

Röstar ni på mig i valet så ska jag avskeda vädergudarna! 


Min stackars jacka som blir snölortig.

Nu värmer det i nacken min här i soffan. Milda makter, vad vädergudarna slösar med energin. De bara slår på max av allting. Det blir säkert kolsvart ute inatt. Propparna som går.. 

1 kommentar:

sabina sa...

usch usch!röstar på dig