måndag 16 maj 2011

Kvinnoslitage

Jag skulle precis berätta för eder hur orättvist och svårt livet är i staden Skövde.
Men gott folk, jag har goda nyheter. Jag fann kabeln till mobilen!
Ja, utan den kunde ni inget vackert inlägg få från mig. Det vore väl hemskt sorgligt?

Jag måste nog vara världens mest aktiva människa. Idag var fröken på gymmet, och efter detta pass blev det intensivträning med jord och annat trädgårdsmys. Ni vet, man blir alldeles dirty!
Jag trivs bäst i den miljön, då fröken kan bli dirty och samtidigt vara anständig. Sånt är helt min melodi.

Så här kan ni då se mig i den vildaste aktivitet ni kan tänka er. Mansgöra! Varför kom ingen och hjälpte mig för? Stackars liten lidande kvinna..


Haha. Ja, ser ni hur jag sliter? Jag har helt rätt hållning och klär mig helt rätt. Gud vad bra jag är.

1 kommentar:

sabina sa...

hemskt vad du sliter! hej och hå till våran gruva gå