tisdag 3 maj 2011

I brist på annat

God morgon allesammans.

Idag blir det gymmet. Och där tog fantasin slut! Vad är det meeeed mig? Börjar nog bli gammal.
Det tröstar vi oss med en lista som jag anser att alla borde ta efter.

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Enkel
När är du lycklig?
När jag snorklar i Röda havet och jag vet att alla omkring mig mår bra.
Vad ville du bli när du var liten?
Miitär! Varför? För att de åt så herrans mycket ärtsoppa. Min dåvarande favoriträtt.
Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Olyckan jag var med om 1995.
Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
Dagen jag tvingades göra abort mot min vilja.
Vilken är din värsta skräck?
Att mina nära och kära ska försvinna och att mitt hem ska brinna upp.
Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?När jag sålde min älskade nya leksaksponny (ja ponny!) för 50 öre. Trodde 50 öre var mycket..
Hur vill du helst transportera dig?
Beror på vart jag ska, men jag älskar att åka båt!
Vad är det närmaste döden du kommit?
Medvetslöshet och 2 hjärnblödningar.
Vilken är din största last?
Wok antagligen. Jag äter ju knappt nåt annat.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
Nåt år sedan? För att hitta min blogg.
'Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Jill Johnson. Intervju med skolan.
Vad smugglade du in i landet senast?
Jag är ingen smugglare.
Har du nån gång blivit förföljd?
Ja
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Dyngkåt och hur helig som helst. Pyttelite kvar! Skall läsa klart den.
Vad skäms du mest för hos dig själv?
Klumpig? Fast skäms och skäms.. Ingenting att göra åt.
Vad irriterar människor sig på hos dig?
Kanske lite att jag lätt hamnar i centrum, och det trots att jag inte ens försöker.
Fyll i meningen: Man kan ta Micki ur X, men man kan aldrig ta X ur Micki?
Man kan ta Micki ur dåtiden men man kan aldrig ta dåtider ur Micki.

1 kommentar:

sabina sa...

listor är alltid roligt