måndag 2 maj 2011

Reklamera allt!

Herregud, duktigare människa än jag kan inte finnas!

Ja, seriöst. Jag har städat som en igloo idag! Ja, en igloo. Någon måste ju vara det också.
Jag har alltså sugit (ja, inte bara damm!), diskat flera ggr, och startat 2 maskiner tvätt som jag dessutom hängt upp, tagit hand om ren torr tvätt, plockat undan miljoner substantiv, och som pricken över i:et - lagat mat!

Maten förde jag in i min tomma mun. Tog en tugga. Bet av. Malde på likt en köttkvarn inne i min gom och tänderna slet hårt. Tugg tugg tugg. Sedan svalde jag.. Sedan drack jag lite vatten genom att höja glaset med vätska nära min mun och sedan låta det rinna ner i halsen på mig. Svalkande och gott.
Back to the macka och tuggelitugg igen. Himla slit! Borde reklamera mackorna. Ja, gjorde den svåra maträtten "Varma mackor." Underskattad måltid. Dock mindre kul utan ananas.. Borde reklamera mig själv.. Borde köpt mer av den varan..

Nu ska jag reklamera! Adjö

2 kommentarer:

sabina sa...

när ska du suga hemma hos mig?

sabina sa...

blev fel med bloggadressen. rätt ska vara rätt annars blir de fel