torsdag 5 maj 2011

Intervju med bloggerskan Gwen

Lovar du att vara ärlig?: Alltid.
Du heter: Mitt namn. <3 Mikaela <3
Smeknamn: Micki, Mickis, Prickis, Bettan, Gwen, Fia-lisa.. Kärt barn har många namn
Låt just nu: Bob Dylan – Forever Young
Om du röker: Usch nej! Vem vill ha cancer?
Beroende av: kärlek, sömn och kameran
Favoritkaraktär(er) i bok: Mig själv i min kommande biografi.
Vem behöver du mest just nu: Jag hade nog uppskattat oppfinnarJocke i detta nu faktiskt.
Vad tror folk om dig: Att jag är född på fel årtionde
Stämmer det: säkert
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är smart och fin, dalmatin. (Kallas dock aldrig dalmatin!)
Vad säger du för att imponera på någon: "Tja, jag har en 73växlad bajk där hemma, darl" ;) ;)
Hur imponerar man på dig: Självdistans och att vara öppensinnad. (Sen får man gärna ha klättrat upp för Eiffeltornet)
Brukar du skratta för dig själv? alltid! Jag har bäst humor.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? En otroligt konstig kod!
Vilken är din favoritmålning? Alltså.. Jag gillar Skriet! Men jag vet inte om det är favoriten. Kanske nåt med von gogh?
Vart bor du: Sköfde, staden i våra hjärtan.
Trivs du där: Jodå. Staden är bättre än vad man vill erkänna.
Festar du mycket: Nej
Vad har du för mobiloperatör: Telesnor
Är du allergisk mot något: Hund, häst/halm och äcklig mat.
Nästa mål i ditt liv: Njuta så in i bänken i Sicilien, utöver det så skall jag bara vara och låta allting rulla på.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "Nämen hej XX!" Beroende på vem som ringer.
Vem ringde du senast: Hon som bar på mig i nio månader
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag ska träna imorgon"
Antal sömntimmar i natt: Hm.. Sov nonstop till halv 6. Somnade kanske vid.. 00? Dunno!
Sov du ensam: Icke!
Tycker du om din pappa:  Han är kungen <3
Brukar du komma i tid: Jag är mycket bra på att komma i tid!
När mår du bra: När jag har skalat ett ägg så snyggt att skalet förblir i en enda del. Lycka!
När blev du fotad senast: I förrgår?
Vanligaste färg på dina kläder: Jeansblå troligtvis med tanke på att jag oftast bär jeans.
Vad tycker du om fötter: Praktiska!
Är du smart:  Något olidligt!
Är du aktiv i skolan: Nej, jag har inte varit där på flera år!
Vem/vilka saknar du just nu: Mormor, morfar och moster.
Favorit dryck på morgonen: Absint.
Rakar du benen:  Nej, jag är lika lurvig som mina skogkatter. "I´m saving for rasta!"
När brukar du gå och lägga dig: När sovklockan ringer.
Är du blyg: Nej
Sysslar du med någon idrott: Styrketräning
Vill du hellre ha mail än brev: Brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, men attraktion!
Har du spytt offentligt: Yes.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå runt på stan och klia mig mellan benen. Sen skulle jag, om jag var vältränad, stå och spänna mig framför en spegel i några timmar.
Använder du stjärnor eller kajal: Eftersom kajal betyder fantasi på arabiska så använder jag fantasin.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Blod före vatten.
Är du bortskämd:' Ja, med kärlek. Annars inte

.

Inga kommentarer: