fredag 1 april 2011

Evigt lidande

Pust vilken start på dagen.

Först börjar allt med att jag vaknar upp i nån annans säng! Vems har jag ingen aning om. Drack väl som vanligt. Börjar bli en ful ovana. Men whiskey dödar ju bakterierna så oskyddat sex kan inte vara så farligt om man är full? Tänker på klamydia, kondylom och sånt.. Usch.
Nej, nog om sjukdomar.

Jag tror att jag ska försöka lista ut vem han jag låg med igår var..  Grått hår.. Gammal man? Minns inte.
Senaste minnet är av att jag drack ur ett provrör. Han kanske var kemist?
Ska nog ta och leta runt efter tecken på vem han kan vara här på torpet. Borta är han. På jobbet månne?

Förutom det så är väl planen att ta sig in till stan och shoppa. Måste ha lite nytt och tidsenligt. Ni vet, capribyxor och små söta toppar. Allt i vitt vitt vitt!  På tal om vitt så ska jag betala vite till en äldre herre som jag körde på igår med mopeden. Jag blir så frustrerad när folk går MITT på gångbanan. Jag tutade men reagerade han? Nej då. "Jag har rätt att gå här" blablabla.. Suck. Dagens åldringar har inte LITE brist på respekt för oss yngre och fräschare. Jag hatar sånt. Skicka honom till ålderdomshemmet för fasen.

Jo, krocken då. Jag slog i armbågen i växellådan och himlars vad det svir!! Värsta skrubbsåren.
Fick panik och ringde larmcentralen. Bryr de sig? Nä, de frågar hur det gick med gubbstrutten!
Då blev jag så innerligt förbannad att jag slängde moppen på Herr I-vägen och gick hem. 
Han fick ännu ondare mouhahaha! Låg på marken som en plattfisk och flämtade.
Så kan det gå om inte haspen är på! Borde han tänkt på innan men det är lätt att vara efterklok. ;)

Nä hörrni, dags att leta mig ut från det här lantstället och göra nytta för idag. Ny dag, nya tag.

Adios!

(självklart är det ett aprilskämt.) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

april april som varje år du skrämma mig ohhf,

Anonym sa...

hahahah fasen tjejen ;)