fredag 15 april 2011

Macarons

Ni vet såna där moderna kakor vid namn Macarons? 
Alla bloggare håller på och skriver om dom tydligen. NEJ, jag har ingen koll på det, men min vänskapskrets har det. Och de vet inte bara om det, utan de bjuder på det!

Himla bra tycker jag som då också får nöjet att blogga om spektaklet. Riktigt riktigt söta, både invändigt och utvändigt måste jag säga. Invändigt nästan för söta. Hade räckt med det yttre skiktet av sötma.

Något jag dock inte tror att bloggare skriver om i kombination till Macarons är kortspelet med sagor!
Bara BettisBus och jag som spelar det var jag vet. Har letat i affärer efter ett liknande med det finnes ej. Vad jag sett. Så i förrgår bidde det macaronsprovning och snack i storstaden Sköfde.

1 kommentar:

sabina sa...

Macarons? de har jag faktiskt aldrig hörtalas om :o