torsdag 7 april 2011

Lolisostota

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
Vatten först! Annars blir det skrik..
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
Nix
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Ja
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
Kanske!
5. Hur gammal ser du ut?
18?
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
 I "vi som nyss gjort pass-gruppen" som jag just uppfann.

8. Vad har du för planer för helgen?
Fota med Binis?
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
 Nej, kan vara svårt.
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
Jaaaa!!!
11. Bor du i en stad med en bra idrottsförening?
Ingen aning.
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
Hela jordens befolkning!
14. Har du fler fiender än vänner?
Nej.
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Ja!
16. Kan du fixa din bil?
Beror på. Först ska jag dock ha bil.
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Ja
18. Är du smartare än dina vänner?
Vi är smarta på olika vis (härmar binis)
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
Nej då är man inte vänner.
20. Har du suttit i fängelse?
Nej. Men borde! Bra mat och utbildning. :)
21. Borde du ha gjort det?
Vad?
22. Tycker du om lukten av öl?
Nej det stinker!
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
jag har dött :(
24. Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Ja :D
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Nej!
26. Är du deprimerad ibland?
Har varit ja
27. Bor du med dina föräldrar?
Nej
28. Har du några framtidsplaner?
Kanske utbilda mig, resa nånstans, gifta mig, ha en familj, bli gammal och vis och dö lycklig.

1 kommentar:

Sabina sa...

jag vill höra dig skrika när du får kallvatten på dig <3 på din begravning.. ska vi dela kista?