söndag 24 april 2011

Utmanande!

Fick en sån där utmaning av Morwen
Utmaningen går ut på att man ska berätta åtta saker om sig själv och sedan skicka vidare utmaningen till åtta andra bloggare. Här kan ni läsa åtta saker om mig:

1. Jag är rädd för: Att folk jag älskar ska försvinna ur mitt liv.

2. Jag vet inte vad:  jag vill!

3. Jag har haft: Svininfluensan och överlevde! 

4. Jag har ingen aning: om vad man ska göra med sina miljontals foton sen efter man tagit dem, men det är konstigt nog ändå roligt att fota.

5. Jag är en expert: på att klanta mig <3

6. Jag drömmer: ibland och minns dom. Senast var om att jag tappade en ballong! jag vaknade t.om av det. Så upprörd blev jag!

7. När jag är: febrig så är jag som ett barn. jag gråter och gnäller och allting är värdelöst. Dessutom så får jag städmani och får för mig att allting måste städas, och det omedelbart!

8. Jag är inte: en sann 80talist. Jag borde ha fötts på 50-60talet! Älskar musiken mellan 60-80talet, kläderna och delvis sättet att leva på.

Jag utmanar:  Sabina, Sam, Karin, och sen fick jag tidsbrist.. Adios!

Inga kommentarer: