onsdag 6 april 2011

Uppläxning

Jag kan gå än. Men det börjar kännas i skinkorna som smått att jag tränat.
Men framförallt i vaderna. Det var ju synd, eftersom det nog är vaderna jag behöver träna minst.
Jag vill hellre ha ont i magen!

Diskat har jag gjort idag. Tvätta behöver jag inte göra. Dammsugning måste ske. Undanplockning av diverse papper överallt skall göras.. Varför låter man sitt hem förfalla för? I januari och innan det var hemmet ständigt skinande rent! Jag måste skärpa mig. 
Hämta ett skärp.


Fy Micki, Fy.

6 kommentarer:

Sabina sa...

Be grannen städa

Sam sa...

Måste ju synas att någon bor där.

Anonym sa...

saknar du inte din ex man och livet i egypoten? DU verkar ha helt kommit ifrån det och ändrat dig helt... Du som ville ha barn och allt.

saknar dina inlägg från den tiden

Simply Gwen sa...

anonym, klart jag gör. saknar det grymt. Har dock inte ändrats mer än att jag är gladare nu. beror dock inte på separationen utan brist på depression.
Jag och mitt ex älskar varann och umgås än men kommer inte bli lyckliga tillsammans så vi valde att gå isär. Det funkar även om det såklart är väldigt tråkigt.

Anonym sa...

vad synd... varför blir ni inte lyckliga tillsammans? kanske ni var för ung när ni träffades.

Kommer du att följa med honom ner till egypten på semester och hälsa på familjen?

Simply Gwen sa...

anonym, vi vill ha ut olika saker ur livet helt enkelt. Svårt att bygga vidare på det då. Tror inte det har med ålder att göra.

Vi får se om jag åker ner. Saknar de enormt men det kanske skulle kännas ännu värre om jag åker ner.. Vi får se.