måndag 22 augusti 2011

Gav musiken en chans

Jag väljer att lyssna på musik idag, som jag aaaaldrig lyssnar på annars.

Konstigast, fast ändå inte, är att jag gått igenom varenda låt med The Ark på Spotify idag. Jag har hört att de med min musiksmak älskar The Ark. Jag är lite anti dom.. Fast fine, idag mådde jag till en början väldigt dåligt. Jag var ledsen och allting kändes hemskt ändå, så varför inte strö salt i såren med The Ark?
Det värsta som kunde hända var att man skulle gilla nån låt eller fler..
Jag upptäckte väl några bättre låtar. Fast antingen var de inte alls så jäkla bra som jag hört folk säga, eller så är jag fortfarande lite anti dom, för jag blev inte frälst.

Sedan (rättare sagt nu) lyssnar jag på Akon! Honom har jag inget emot. Bara vanligtvis inte min musiksmak.
Dock har jag upptäckt några låtar med honom förut som jag faktiskt gillar riktigt mycket! Jag vet!
Gud bevare mig väl.

Sex av mina favoriter av dessa för idag:
  1. Akon – Right Now (Na Na Na) 
  2. Akon – Keep You Much Longer
  3. Akon – Beautiful
  4. The Ark – Disease
  5. The Ark – No Uriel 
  6. The Ark – All Those Days

Vad säger ni? Går det utför för mig?

2 kommentarer:

sabina sa...

Duktig du är som orkar lyssna igenom massa låtar som du tror inte är bra.

Lilo sa...

nejda tvärtom. Du får bättre musiksmak. :-)