torsdag 18 augusti 2011

Mina mål/drömmar/önskningar.

Den var lite lurig!

Jag skulle verkligen vilja utbilda mig och jobba som undersköterska. 
Eller ja, kanske är det mer ett mål än en dröm? Min dröm vore nog snarare att arbeta som barnmorska eller kanske något helt annat som proffsfotograf eller inredare! Det vore coolt.
Om jag nu skulle trivas helt och fullt.. Jag skulle nog må bäst av att jobba med människor.

Jag har som mål att gymma till mig lite mer. Få en stark välmående kropp. Hyfsat stark är den ju redan förvisso, men jag ska bli stark som en björn!

Vad mer?

Jo! Jag vill såklart få en fin familj i framtiden. Bo i villa och äga en läcker ny spis som blir varm på 2 sekunder. En trädgård till som man kan springa runt näck i, utan åskådare. Jag har så bra prioriteringar känner jag.

Ett till mål jag har är att sy ett förkläde. Ett som matchar mina köksgardiner! Jag har tyget färdigt.. Borde bara vara att ta tummen ur rektum och sy. Det får bli min hösthobby. Utöver att samla på toarullar alltså..

Sedan så är mitt mål att lägga nytt golv här hemma! Det har fortfarande inte blivit av. Fy skam.
Ett ljust trägolv.. Det vore väl inte helt fel?

Sen är ett till mål att uppfinna billigare tandborsthuvuden till eltandborstar. Herre min skapare, så dyra de är!

Till sist ska jag avrunda med att berätta att jag äter frukost, lunch, middag och något lättare mål på kvällen.

1 kommentar:

sabina sa...

gulligt att du vill sy förkläde :)