tisdag 30 augusti 2011

Innehållet i min väska.

Det var faktiskt bara ett halvår sedan jag gjorde denna förra gången.
En del är samma, men inte allt.

Nu har jag busskort, tuggummi, plånbok, menskopp, nycklar (i ett tjusigt RFSL-band!), Egyptiska näsdukar, tre pennor, våtservett, tandpetare, minttabletter från RFSL, hänglås till gymmet, skavsårsplåster, hårsnoddar, salt och peppar, tandkräm, plastbestick, kvitto, spegel, "sminkväska", och en rätt tung anteckningsbok.
Min vattenflaska som nästan alltid är där i, saknades!

Ja.. Vad ska man säga? Jag vet knappt hur jag fått med mig allt det där. Plastbestick? Det finns fler saker som man kan undra över, men plastbesticken var väl extremast.. Kan dock berätta att de förut var i en liten påse tillsammans med kryddorna och våtservetten, från flyget.

Oh ja.. En kvinnas handvätska är viktig.

1 kommentar:

sabina sa...

du borde ha en sked i ifall du råkar köpa glass och vill tjuvstarta ätandet innan du kommer hem :D