fredag 26 augusti 2011

Mina fötter i centrum

Idag blir det en hektisk dag känns det som!

Dusch (utan balsam!!!! :O), frukost, starta en maskin med tvätt, fixa dansskor, adoptera bort ett objektiv, och ikväll blir det dans till Scotts i Sandhem! Haha. Yeah!
Sam och jag har varit ute och dansat så pass mycket nu så jag behöver faktiskt fixa ett par skor!
Dansa i högklackade stövlar som nästan är på snäppet för stora runt benen är inte helt lätt! Man blir liksom vingligare än vanligt. Trots att jag inte tar en droppe alkohol. Jag kanske kan skylla på att jag har små fötter?

Citat för några veckor sen apropå mina fötter, då jag lånade min fasters förstora stövlar:
Sam: "Du får lyfta på fötterna när du går."
Jag: "Det gör jag! Men stövarna följer inte med upp.. "

1 kommentar:

sabina sa...

skaffa självgående stövlar :D