lördag 13 augusti 2011

Vilken miss!

Dåligt väder? Jo tjena! Fick världens sol sen!
Filmdagen blev störd av en gassande skön sol, och ett dopp i Simsjön krävdes.
Mitt 17:e dopp för i år, ute i Sveriges sjöar och hav! Egentligen var det halvkallt, bara 19 grader i skuggan, men ska man nå 20-strecket så skall man. 

Nu har jag dock ändå sett en del film hittills idag. The fighter, och Gerry. En 3a och en 2a.
Jag skulle nog kunna, tro det eller ej, gilla boxning! Det ligger väl i generna.. Mormor älskade det och såg på det på nätterna. Galna tant. Söta mormor. För er som inte förstod kopplingen så handlar just "Fighter" om detta. Boxning alltså, inte om min mormor! Haha.. Hon slogs nog inte i första taget.

Nu skall jag kila! Adjö, bada i sjö!

1 kommentar:

sabina sa...

vädret gör aldrig som man säger