onsdag 12 januari 2011

Bland ljus och cerisa underkläder

Himlars vad redig man kan vara!

Jag har varit en sådan duktig flicka idag att man inte kan göra annat än applådera. Fast å andra sidan, när gör jag inte duktiga saker? Idag har jag förutom mitt hederliga gitarrspel, fixat lite här hemma med möblering och sådant. Nä, inget avancerat alls. Men finjusteringar som jag borde gjort direkt när jag blev ensamstående kattmamma.
Sedan har jag slängt ut julen! Hyfsat mycket i alla fall. Julstjärnan får allt hänga kvar ett tag till.
Gardinerna är utbytta. Mot röda och kan tyckas nya julgardiner. Hahaa. Men det passar så bra. Inte ska jag behöva ha fula gardiner för att julen är röd?
Nä.. Någon måtta får det allt vara. Jag har makten i mitt hem, inte julen.


Experimenterat med ljus och tyngdlagen i min buffé också så jag fick en tom låda! *älska*
Den fyller jag dock omedelbart med sånt där jag inte vet vad jag annars ska göra av det.. Men som ändå är viktigt att behålla. Hm.. Egentligen, hur intressanta är såna här inlägg? Äh.. Whatever (Någon sa att det var ett mycket "omikaeliskt uttryck" så nu ska jag använda det superofta säger vi.)

Just det. För alla intresserade och ointresserade ska jag meddela att jag har cerisa underkläder på mig idag! Ja jag vet.. Och nej, det är inte jag som handlat dom. Oroa er inte. Mamma fyndade på rean och trodde att det var rött.. Söta mor. När man hittar min storlek får man passa på att slå till. PANG.

Jag har förresten fått min omgivning att lyssna på Mikaela-låtar! Alltså låtar med mitt namn i.
Den här låten är riktigt söt om jag får säga det själv. Lyssna på en MIKAELALÅT på Spotify.
Fanns inte på Youtube..

Cerise

Gardin

2 kommentarer:

sabina sa...

visa bild på nya underkläderna!

Anonym sa...

mm, visa dig i kläderna ;);)