onsdag 26 januari 2011

Jag har riktiga bomber!

Åh! Äntligen hemma.
Nu har jag promenerat nonstop sedan kl 10 nästan.
Jag har börjat med en ny vana. Nämligen att gå 1.7 km till busshållplatsen. Jag missade första bussen (något som jag aldrig gör annars! Börjat med de senaste 2 veckorna..) och beslöt mig för att gå tills bussen kom. Råkade ta "fel" buss i centrum och hamnade på resecentrum i stan istället för på sandtorget. Men en promenad till skadar aldrig. Förutom att det var halt och kallt som katten.


Anniz och mina spår i diket är kvar..



I stan sprayade jag mig med kärleksdofter, visade pattarna för en äldre dam och gick runt och luktade gott helt enkelt. Sedan köpte jag två brösthissar i något större storlek än jag brukar.. Haha.. Känner mig som en silikonbrud. Jag sprang upp på mammas jobb och berättade de STORA nyheterna och hennes kollega hoppade nästan högt och utbrast "Jäklar vilka bomber du har!" Hahaha.. Hur ska man ta det?


Efter detta bjöd H mig och mor på mat på Tai pak!
Han hade gjort ett prov hos Apollo och klarade det!!! Så ikväll åker han till Sthlm på intervju! :D:D:D
Så glad för hans skull. Så vi firade det framsteget. Sedan firade jag vidare genom att köpa en skjorta till honom inför morgondagen i födelsedagspresent. :)

Sedan fixades min fina gitarr! Nya strängar efter 8 år.. Och justering av halsen, vad nu det innebär.

3 kommentarer:

Sabina sa...

din pappa måste verkligen ha varit terrorist, jag menar.. vilka bomber!

Liza sa...

Åhh vad ska han jobba med?
Vad kul att ni är så bra vänner ännu =)

Simply Gwen sa...

liza, reseledare förhoppningsvis. :) Ja det är jätteskönt. Längesen vi snackade! Om du fortfarande har ym..-mailen så addade jag dig på min nya msn. :) Allt bra?

sabina, yes :D