måndag 3 januari 2011

Kommande sysselsättningar

Ännu en dag på denna jord. Halleluja.

Huvudvärk idag igen. Har haft det sen nyårsdagen. (Nej jag är fortfarande inte bakis)
Grymt irriterande. Hade varit bättre utan ett huvud. Då skulle man dessutom slippa frysa om öronen när man gick ut utan mössa! Kan det bli bättre?

Jag ska antagligen gå igenom garderoben lite lätt idag. Så mycket kläder man undviker som man ledsnat på eller är för stora så det är lika bra att lägga undan det. Eller kanske göra om?
Jag hittade ju ett grymt forum på nätet där folk gjorde om sina tråkiga kläder till helt andra saker. Sliten herrskjorta blev en tuff blus. Häftigt.. Borde börja sy! Jag har faktiskt körkort på symaskin.
Borde sätta in det i plånboken.. Likaså mitt Legolandkörkort.. Det kommer jag nog långt på.

Åh!!! Inatt drömde jag förresten att jag körde bil! Åh underbara tanke. Jag vet att jag är grym (eh.. 3e gången jag använder detta ord idag?) på att köra. Testade en gång och var så suverän att t.om jag som trodde att jag var bra blev imponerad. Borde tävla i formel1..

Oj vad mycket borde det blev här. Stora planer här ja. Men det är bra, drömma skall man!


Det firar vi med en bild på mig från 1973. Det har ju så mycket med texten ovan att göra menar jag.

1 kommentar:

sabina sa...

du kanske körde bil på70 talet