tisdag 25 januari 2011

Min framtid

Varför gå till en sierska när man kan kolla framtiden på Facebook?
Facebook är ju för alltid en säker källa och bör tas på fullaste allvar.

Mina känslor just nu: Du mår toppen, ditt liv är så rätt just nu!
Vad som händer mig ikväll:  Du kommer lyssna på musik och i huvudet tänka ut massa scener som innehåller dig och den killen du älskar!
Vad händer mig om 1 år: Du kommer att få 1 barn:)
Vad händer mig inatt: Det kommer inte att hända dig ett skit för du är så jävla tråkig.
Vad händer mig 2011:  Kommer att flytta till ny stad.
Mitt utseende enligt andra:  Nice ass
Vad händer mig imorgon? Du kommer vinna pengar
När och vart kommer du träffa din största kärlek? Ni har redan hittat varann!
Vad händer mig om 2 dagar: Din man friar ;)
Vad ger din bästis dig i födelsedagspresent? En resa!!! :D
Vad säger folk bakom din rygg?  Shit va söt hon är, hon ska bara sluta stöna i varge ord
Vart kommer du bo i framtiden?: Bakom en Pizzeria i Stockholm
Ditt nya smeknamn: Sötnos 
Vad heter han som du är kär i? Mohammed Mustafa
Vad kommer hända dig om 3 veckor? Du kommer ha sex med Jonathan
Hur kommer du dö? Äter knark 
Hur bra är du i sängen? Du har kollat för mycket på porrfilm
Vad ska du göra om 10 år: Bli knivhuggen
Kolla vad du är bra på: Att vara av kvinnligt kön =)
Vad kommer du jobba med om 15 år? Brandman
Undrar du hur länge du kommer vara singel: Du tror att du är singel men det är du inte
Hur många barn kommer du få och vad kommer dom heta? Du kommer få fyra barn, Aurora, Alexis, Herman och Abbe

Thank´s God for Facebook. :)




Min kärlek :)

1 kommentar:

sabina sa...

ja nu vet jag vad jag ska köpa