torsdag 13 januari 2011

Got milk?

Visste ni att 43% av alla svenskar dricker direkt ur mjölkpaketet när ingen annan ser?

Pga denna statistik var jag tvungen att göra samma sak. Jag gör aldrig det annars. Jag tillhör de trevliga 57% som dricker mjölk ur glas. Hur som haver, jag var tvungen att prova! Usch.. Varför gör folk sånt för?
Det luktar skumt med mjölkförpackningen i näsan och sådär supermysigt är det väl inte att ha papp i munnen?
Nä.. Det var sista gången jag gjorde så.


Idag blir det brödbakning på schemat! Världens godaste bröd. Mums filibabba.

Mjölk som den bör drickas

4 kommentarer:

Anonym sa...

någonting som är läckert kan vara mjölk som du häller på brösten kanske på dina rosa underkläder fast helst utan

Ida sa...

vad för bröd? Lägg jättegärna ut recept så att jag kan prova. Håller på o söker efter nya brödrecept :)

CousinSister sa...

Håller med dig pinglan! Mjölk ska drickas ut glas! Paketet luktar skunk! puss

sabina sa...

de människorna är väl lata...helst ska man inte dricka mjölk alls