tisdag 11 januari 2011

Kommande försäljning

Tjilevippen!

Igår efter flera timmars gitarrspel tillsammans med musik (!) fick jag besök!
BettisBus tog sig ut i det hala Sverige till lilla mig. Té, bullar och trevliga garv serverades.
After Eight också för den delen.. Närmare bestämt kanske 20 stycken?
Mitt i stort sett fulla paket var dyngsurt! Försökte få Bettis att äta men vi fick bara i oss en var tror jag.
Får nog baka något med det.. Muffins? Dagens sysselsättning? Kanske!
Undrar vem som ska få dom.. Jag tänker då inte äta det..
Sälja?! Kan ställa mig på torget i stan och sälja dom för en guldpeng styck. Ett glas vatten till kan de få..
Jag är så generös.

Gårdagens citat:
"Vi är liksom inte riktigt.. " *Smäller med händerna*

(Notera brist på luft mellan raderna!)

OBSERVERA! Jag vaknade kl 05.30 imorses och lyckades aldrig somna om! Såg riktigt hur solen steg upp.

1 kommentar:

sabina sa...

jag kunde inte sova igår.. då vaknade strax efter jag somnade