måndag 10 januari 2011

London!

Inatt vad jag i London!

Jajemänsan. En del sover på nätterna, och en del reser runt. Det var skoj att se ett nytt land och en ny stad.
London har väl aldrig varit mitt livs viktigaste mål men givetvis är det en plats man kan tänka sig att besöka.
Jag såg Big ben, Buckingham palace (som f.ö låg bredvid en lerig liten lantig väg), ett enormt växthus och åkte båt på Themsen. Mycket mysigt! Jag hann inte till fler platser förrän jag vaknade men med lite extra tid så hade jag ju fått se ännu mer saker.

Jag får tacka BettisBus för att hon visat mig sina semesterbilder! Haha. Utan dom hade jag kanske bara drömt om Big ben.. Risken hade funnits. Men utan Umeåbor så hade jag inte kanske inte besökt London överhuvudtaget inatt. Omtalad stad det där.

Åh det är så praktiskt på alla sätt och vis att resa i drömmarnas värld! Billigt, skoj och mycket enkelt.
Rekommenderar varmt! Bättre än Ryanair.


Skoj att komma bort ett slag, skönt att vara hemma. Frukostdags!

2 kommentarer:

sabina sa...

du är INTE dum du

bettis sa...

haha du fick med växthuset också! :D