fredag 21 januari 2011

Pensionärsfantasi

Det är tomt. Det nästan ekar i mitt huvud. Inte ens sågspån finns innanför pannbenet!

Det är kris. Jag har ingenting att blogga om! Vad är det med mig? Vad har hänt?
Jag vill blogga, men har ingenting att blogga om? Visst, att träffa tjejkompisarna m. barn var superkul men jag ogillar såna där tråkiga vardagsbloggar. Lite vardag är skoj men det får vara måtta på det.
Jag har blivit tråkig! Och det redan innan jag hunnit fylla tjugotre år! Skrämmande.Hur tråkig ska jag bli efter jag fyllt då kan man fråga sig ängsligt.

Fotar gör jag heller inte. Ingenting mer än kanske nån bild ibland på nån vän eller så.
Jag håller tummarna för att det är någon form av Januarideppighet. Såhär kan det inte förbli!
Jag protesterar!

Ska få igång Skövde till ett stort massivt demonstrationståg mot min fantasibrist. Det får bli helgens sysselsättning om det ekar i bloggen. Just to let you know.

1 kommentar:

sabina sa...

inte ens när du är tråkig så är du tråkig. du är aldrig tråkig hur mycket du än vill det